WoopWoop

Woho, jag har anmält mig och Lucky på vår första tävling! En pay & jump spåklart så det låter fjuttigt men för oss är det stort! :D 
Den 22 april åker vi! Vi ska börja väldigt lågt bara så han ska få uppleva hur tävling går till och för mig att lära mig kontrollera mina nerver, haha. 
Jag är taggad!!
 
Det är mycket som händer nu i april! Min syster fyller 30 år, som ska ha öppet hus ( hon o hennes 2 bästisar ska ha 90-års fest i sommar) som ska bli kul! 
I morgon ska jag och Theresé åla in till Ultuna med hennes häst Ellis som varit lite hackig på sistone... Hon har haft ut veterinär och massör och vi har provat metacam men det blir inte bra :( Så i morgon får vi förhoppningsvis veta vad det kan vara.
 
Sen på fredag åker jag, Emma, Ellen och Matilda ner till Ullared! Shopping! ( fast jag är fattig ) Men det ska bli skojsigt, jag har aldrig varit där tidigare. Vi sover över en natt där också. 
 
Emmas andra bästis Jenni fick sitt första barn på långfredagen, en liten Alva! Sååå söt!
Just ja, jag har färgat håret! Trodde jag aldrig. Men var så trött på att det var så mörkt så jag ville få det blondare. Resultat: scrolla ner
 
Annars då, jo jag pluggar matte som satan och försöker få in så mycket som möjligt i huvudet. Än så länge känns det bra, är inne på det tredje kapitlet inom 3 veckor så vi ligger inom schema, puuh.
Hoppas bara jag kommer i håg allt till provet.
 
Men nu taggar jag hoppning som står på mitt och Luckys schema för ikväll! Vi har hoppträning i Åkerby. 
Före:
 
Efter:
 

Kommentera här: