September is here

Då var vardagen här igen och allvaret börjar. Känner redan stressen bubblar inom mig. På jobbet är det full rulle, alla vårkolliktionerna ska sättas och höstkläderna börjar rulla in som ska prismärkas och komma upp på väggen som är överfull av äldre saker... 
Men vi ska ha jubileumsvecka den sista veckan i september då vi ska ha massa rea och våra agenter från olika företag kommer och berättar om våra produkter osv. Det ska bli kul! Hoppas på att det kommer jättemycket folk som är shoppingssugna!
Sprid ordet mina vänner! Sista veckan i september!
 
Sen fick jag en tråkig nyhet. Jag skulle ju åkt på VM i september då Sarah ( min chef från USA ) frågade om jag ville hjälpa till att grooma för hennes nya chef. Jag svarade genast ja och allting var klart. Jag skulle bara boka biljetten så skulle jag få komma iväg. Men nej. Amerika hade inte tagit ut kusken jag skulle grooma till så han fick inte åka..alltså behöver de inte mig :( Känndes lite surt. 
Samtidigt som det kan vara skönt att Lucky får arneta den veckan och inte chilla nu när vi ska verkligen komma igång med alla träningar och allt efter sommaren. 
Vi har vår första hopplektion efter sommaren på tisdag! Ska bli spännande :D 
 
 
 
2 september, alltså igår, firade jag och Lucky 1 år tillsammans <3 Älskade hästen. Han betyder så mycket för mig. 
 
 
<3 
Lucky hösten 2016
Våren 2017
 
 
Hösten 2016
 
Våren 2017
 
Nu sommar 2017
 

Kommentarer:

1 Carin:

SÅ FINA!!! <3 Måste komma och hälsa på er snart!! :D

Svar: Jaa det måste du ! :D
Frida Carlson

Kommentera här: