Safety1

Äntligen en ledig helg! Känns jättebra. Firar den lediga helgen med att åka ikväll till Mimmi då hon har examenfest :) Vi har fått in den nya Safety1 stigbygeln på jobbet så jag ska passa på att prova dem nu när butiken är stängd. Det är alltid bra att prova produkterna för då vet man vad man ska säga till kunderna när de frågar. 
Equiline som skapat produkten har gjort test-stigbyglar som varje butik får som väljer att sälja dem. Så att kunderna kan få ta hem dem för en peng och prova i lugn och ro hemma i tre dagar, smart va?
 
Jag tänkte göra Lucky lite snygg så kan min kära syster Emma fota oss med de stogbyglarna som vi kan använda som reklam i butiken. 
 
När vi fick se dem första gången då vi var på mässan så ratade vi stigbyglarna väldigt hårt. Haha, vi trodde inte alls att de skulle bli något men nu verkar det som att alla vill ha dem. Vi valde att plocka in några ändå för att Hippson gjorde reklam för de osv. Jag måste säga att både jag och Sara har ändrat våra åsikter xD 
Dem är lite tyngre just för att man lätt ska kunna fånga upp dem om man tappar dem,man kan vrida bågen i 180 grader och även få en 90graders vinkel utåt. Alltså ska man verkligen inte kunna fastna i dem :) 
Ska bli kul att prova!
 
 

Kommentera här: